Najnowsze Wpisy

Bez tytułu Komentarze (6)
24. stycznia 2005 01:33:00
linkologia.pl spis.pl

Trafił bym tam z zamkniętymi oczami. Obok szarego kolosa, przez duże skrzyzowanie, dalej jest nocny po lewej (do 23.00), pozniej ciemno, na kostce skret i jasną ulicą obok nocnego otwartego dluzej, pozniej w przeciwna strone niz patrzy facet na lawce, przez dziure w zywoplocie, w pierwszej bramie widac juz jej okna, jeszcze kawalek, druga brama i jestem u niej.

Obrazy. Zmruzone oczy, jak dla mnie blekitne. Albo kiedy stoi naga oparta o framuge drzwi. Dotyk, kiedy budzimy sie rano a ona jest taka ciepla.

Czasami - na tyle mnie stac. Moze jeszcze na szczerosc bez wykretów. Boje sie, ze mogl bym zajac miejsce, czyjes miejsce, kogos lepszego dla niej.

yacenty : :

Bez tytułu Komentarze (518)
05. grudnia 2004 01:03:00
linkologia.pl spis.pl

A gdyby tak zacząć sie drzeć. Może coś się stanie. Tylko ze krzyk mi nie wychodzi. Jakieś skurcze twarzy.

Słońce, wiatr na twarzy, a czasami deszcz, coś za czym się stoi, za czym jest się całkiem i do końca, i nie żałuje. Swoje miejsce. Brakuje mi. Ciągle tam gdzie byłem. Za głupi, za leniwy. Za słaby.

yacenty : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

luk007 | twojdesign | rogacizna | ruuda | eowina17 | Mailing